Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(32) The Who- Out In The Street

Out!

Out in the street

通りに出て
I'm talkin' 'bout slowly

ゆっくり話す
I'm not gonna rest

俺は休まないよ
Woman, you don't know me

お前は俺を知らないよ

Yeah, you don't know me, no

そう お前は俺を知らない
Know me, no
Know me, no
Yeah, but I'm a-gonna know you

だけど俺はお前を知るだろう

Hey listen, woman

おい聞けよ 
You just can't throw me

俺を決して惑わしちゃいけねえ
I won't stand it

耐えられないぜ
If you don't know me

俺を知らないなら

If you don't know me, no

もしお前が俺を知らないなら
Know me, no
Know me, no
Yeah, but I'm a-gonna know you

だけど俺はお前を知るだろう

Listen to me

俺の話を聞けよ
I'm telling you

お前に言ってるんだ
You look at me, woman

俺をみろ 
Yeah, tell the truth
そう 真実を話せ
I know your mind

お前の心が分かる
I can see that you're in need

お前が必要としてるのが見える
I'll show you woman

見せてやるよ 
Yeah, that you belong to me

お前が俺のものだってな

You're gonna know me, no

お前は俺を知るだろう
Know me, no
Know me, no
Yeah, I'm a-gonna know you

Give me no reasons

理由はいらない
Said you'd go free

自由になれるって言っただろ
It's not gonna be now

今じゃないけど
If you gotta know me

お前が俺を知るつもりなら

You're gonna know me now

今お前は俺を知るだろう
Know me now
Know me now
Yeah, you're gonna know me