Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(36) The Beatles-Good Day Sunshine

Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine
いい日 いい天気
I need to laugh, and when the sun is out

笑わなきゃ そして太陽が出てる時は
I've got something I can laugh about

笑えるようなことがあるんだ
I feel good, in a special way

いい気持ちさ 特別な
I'm in love and it's a sunny day
恋をしてるんだ  今日は晴れなんだ

 

Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine
いい日 いい天気
We take a walk, the sun is shining down

僕らは散歩する 太陽は下を照らす
Burns my feet as they touch the ground
足を地面につけると焼かれるんだ

 

Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine
いい日 いい天気

 

And then we lie, beneath a shady tree

そして僕らは寝転がる 陰を作る木の下で
I love her and she's loving me

僕は彼女を愛してるし彼女は僕を愛してる
She feels good, she knows she's looking fine

彼女はいい気持ち 彼女は自分が素敵に見えるって知ってる
I'm so proud to know that she is mine

彼女が僕のものと知っていることが誇らしい

Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine

いい日 いい天気
Good day sunshine

いい日 いい天気