Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(44) The Who- Much Too Much

Much too much to bear

手に負えなくて耐えられない
Your love is hard and fast

君の愛は固く揺るがない
Your love will always last

君の愛はずっと続く
If it's you I need

もし僕に必要なのが君なら
I've got to pay the levy

僕は税金を払わなきゃいけない
Got to pay

払わなきゃいけない
'Cause your loves too heavy on me

君の愛はあまりも重すぎる
And its much too much to bear

手に負えなくて耐えられない
If I ever leave you darlin'

もしも僕がいつか君から離れるなら
I hope you see

わかって欲しいよ
That I really love you

本当に愛しているって
But your love's too heavy on me

でも君の愛はあまりにも重すぎる
And its much too much to bear

手に負えなくて耐えられない
When I make love to you

僕が君を愛する時
Do all the things you want me to do

君が僕に求めることはいつも全てやっている
You never think of me

君は決して考えないだろう
Always cry a bevy

僕がいつも多くの
Bevy of tears

多くの涙を流しているなんて
'Cause your loves too heavy on me

だって君の愛はあまりにも重すぎるから
And its much too much to bear

そして手に負えなくて耐えられない
There was a time I could give all I had to you

持てる全てを君に捧げた時もあった
But my enthusiasm waned and I can't bear the pain

でも僕の情熱は弱くなって痛みに耐えられない
Of doing what I don't want to do

したくないことをする痛みに
Much too much to bear

手に負えなくて耐えられない
Your love is hard and fast

君の愛は固く揺るがない
Your love will always last

君の愛はずっと続く
If it's you I need

もし僕に必要なのが君なら
I've got to pay the levy

僕は税金を払わなきゃいけない
Got to pay

払わなきゃいけない
'Cause your loves too heavy on me

だって君の愛はあまりにも重すぎるから
And its much too much to bear

手に負えなくて耐えられない