Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(62) Metallica- Master Of Puppets

ドラッグの害についての曲です

 

End of passion play

受難劇の終わり
Crumbling away

崩れ去る
I'm your source of self-destruction

私がお前の自己破壊の源だ
Veins that pump with fear

恐怖で膨れ上げる静脈
Sucking darkest clear

最も暗い透明を吸って
Leading on your death's construction

お前を死の建造へ導く



Taste me, you will see

私を味わえ わかるだろう
More is all you need

必要なのはもっと多くの量で
Dedicated to How I'm killing you

お前を殺す私に身を捧げてきたと



Come crawling faster (faster)

より早く這い寄ってくる
Obey your master (master)

主に従え
Your life burns faster (faster)

お前の命はより早く燃える
Obey your master

主に従え
Master



Master of puppets, I'm pulling your strings

人形の操り主 私がお前の糸を引いている
Twisting your mind and smashing your dreams

お前の精神をねじ曲げ夢を粉砕する
Blinded by me, you can't see a thing

私がお前を盲目にする お前は何も見えない
Just call my name 'cause I'll hear you scream

ただ私の名を呼べ お前の悲鳴を聞くから
Master


Master


Just call my name 'cause I'll hear you scream

ただ私の名を呼べ お前の悲鳴を聞くから
Master


Master



Needlework the way

針仕事をする
Never you betray

決して裏切るな
Life of death becoming clearer

死である生が澄んでいく
Pain monopoly

痛みの独占
Ritual misery

儀式的な惨めさ
Chop your breakfast on a mirror

鏡の上で朝食を切る

Taste me, you will see

私を味わえ わかるだろう
More is all you need

必要なのはもっと多くの量で
Dedicated to how I'm killing you

お前を殺す俺に身を捧げてきたと

Come crawling faster (faster)

より早く這い寄ってくる
Obey your master (master)

主に従え
Your life burns faster (faster)

お前の命はより早く燃える
Obey your master

主に従え
Master



Master of puppets, I'm pulling your strings

人形の操り主 私がお前の糸を引いている
Twisting your mind and smashing your dreams

お前の精神をねじ曲げ夢を粉砕する
Blinded by me, you can't see a thing

私がお前を盲目にする お前は何も見えない
Just call my name 'cause I'll hear you scream

ただ私の名を呼べ お前の悲鳴を聞くから
Master


Master


Just call my name 'cause I'll hear you scream

ただ私の名を呼べ お前の悲鳴を聞くから
Master


Master


(Master, master)

Master


Master


Where's the dreams that I've been after?
Master


Master


Promised only lies

Laughter

笑い声
Laughter

笑い声
All I hear or see is laughter

聞こえるもの見えるものは笑いだけ
Laughter

笑い声
Laughter

笑い声
Laughing at my cries

俺が泣くのを見て笑っている
Fix me

Hell is worth all that natural habitat

地獄は全ての自然の生息地に値する
Just a rhyme without a reason

理性は抜きにただ韻をふめ
Never-ending maze

終わりのない迷路
Drift on numbered days

番号付けされた日々を放浪する(囚人番号のことか)
Now your life is out of season

今じゃお前の人生は旬を過ぎた

I will occupy

私がお前を占領する
I will help you die

お前が死ぬ手助けをするよ
I will run through you

お前の中を駆け巡る
Now I rule you too

同時に私がお前を統制する

Come crawling faster (faster)

より早く這い寄ってくる
Obey your master (master)

主に従え
Your life burns faster (faster)

お前の命はより早く燃える
Obey your master

主に従え
Master



Master of puppets, I'm pulling your strings

人形の操り主 私がお前の糸を引いている
Twisting your mind and smashing your dreams

お前の精神をねじ曲げ夢を粉砕する
Blinded by me, you can't see a thing

私がお前を盲目にする お前は何も見えない
Just call my name 'cause I'll hear you scream

ただ私の名を呼べ お前の悲鳴を聞くから
Master


Master


Just call my name 'cause I'll hear you scream

ただ私の名を呼べ お前の悲鳴を聞くから
Master


Master