Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(83) The Who- Please, Please, Please

Please, please, please, please me (You don't have to go)

お願い お願い お願い 俺を喜ばせてよ(君は行かなくていい)
Baby please, baby please, please me (You don't have to go)

お願い お願い お願い 俺を喜ばせてよ(君は行かなくていい)
Baby please, baby please don't go (You don't have to go)

ねえ君 お願いだ ねえ君 お願いだから行かないでくれ(君は行かなくていい)
Don't go, I said baby, don't baby

行くな 俺は言った 行かないでくれ かわい子ちゃん
I love you so (You don't have to go)

君のことをとても愛してる(君は行かなくていい)



Baby, you know you broke my heart when you went away (You don't have to go)

ねえ君 君が行けば俺の心を傷つけることは知ってるよね(君は行かなくていい)
I said, I said, I said I'll see you some other day (You don't have to go)

俺は言った 言った 言った また別の日に会おうって(君は行かなくていい)
I said, baby, baby, please, don't go (You don't have to go)

俺は言った ねえ君 行かないで(君は行かなくていい)
Don't go, no baby, no baby

行かないで ねえ君 君
I love you so (You don't have to go)

君のことをとても愛してる(君は行かなくていい)

Take this pain from my heart

僕の心から痛みを取り除いてよ

Baby, let me take you by the hand (You don't have to go)

ねえ君 手を引いて連れて行かせてよ(君は行かなくていい)
Baby, baby let me, let me be your lover man (You don't have to go)

ねえ君 君 俺に 俺に君の恋人で居させてくれ(君は行かなくていい)
Baby please, baby please don't go (You don't have to go)

ねえ君 お願いだ ねえ君 お願いだから行かないで(君は行かなくていい)
Don't go, I said baby, don't baby

行かないで 俺は言った ねえ君 行かないでくれ かわい子ちゃん
I love you so (You don't have to go)

俺は君をとても愛している(君は行かなくていい)

Please, please, please, please me (You don't have to go)

お願いだ お願いだ お願いだから俺を喜ばせてくれ(君は行かなくていい)
Baby please, baby please, please me (You don't have to go)

ねえ君 お願いだ ねえ君 お願いだから俺を喜ばせてよ(君は行かなくていい)
Baby please, baby please don't go (You don't have to go)

ねえ君 お願いだ ねえ君 お願いだから行かないで(君は行かなくていい)
Don't go, I said baby, don't baby

行かないで 俺は言った ねえ君 行かないでくれ かわい子ちゃん
I love you so (You don't have to go)
俺は君をとても愛している(君は行かなくていい)
Please please me

お願いだから俺を喜ばせてくれ