Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(94) The Beatles- You've Got To Hide Your Love Away

Here I stand head in hand

僕は頭を抱えここに立っている
Turn my face to the wall

顔を壁に向け
If she's gone I can't go on

彼女がいなくなったらやってけない
Feeling two foot small

2フィートに縮んだように感じる

 

Everywhere people stare

どこにいても人々がじろじろ見てくる
Each and every day

毎日毎日
I can see them laugh at me

人々が僕を笑うのが見える
And I hear them say

そしてこう言うのが聞こえる

Hey, you've got to hide your love away

おい 恋は隠さなきゃいけないぜ
Hey, you've got to hide your love away

おい 恋は隠さなきゃいけないぜ

How can I even try?

間違ってもそんなことできようか
I can never win

絶対に勝ち目はない
Hearing them, seeing them in the state I'm in

その状態で 彼らの言葉を聞き 彼らを見る
How could she say to me

彼女はどうしてそんなこと僕に言えるんだ
"Love will find a way?"

"愛が道を見つけ出す"  なんて

Gather round all you clowns

集まれ 道化たちよ
Let me hear you say

俺にこう言って聞かせてくれ

Hey you've got to hide your love away

おい 恋は隠さなきゃいけないぜ
Hey you've got to hide your love away

おい 恋は隠さなきゃいけないぜ