Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(96) The Beatles- Another Girl

For I have got another girl, another girl

別の女の子ができたから 別の女の子
You're making me say that I've got nobody but you

君は僕に君以外いないと言わせるね
But as from today, well, I've got somebody that's new

でも今日から僕には新たな人ができたんだ
I ain't no fool and I don't take what I don't want

僕は馬鹿じゃないし欲しくないものは選ばないさ

For I have got another girl, another girl

別の女の子ができたから 別の女の子
She's sweeter than all the girls and I've met quite a few

彼女はどんな女の子より素敵で何度も会ったよ
Nobody in all the world can do what she can do

この世界の誰も彼女と同じことはできない
And so I'm telling you this time you'd better stop

そしてだから僕は今度は君に伝えてるんだ やめたほうがいいって

For I have got another girl

別の女の子ができたから
Another girl who will love me 'til the end

僕を最後まで愛してくれる別の女の子
Through thick and thin she will always be my friend
いい時も悪い時も、彼女はずっと僕の友達さ
I don't want to say that I've been unhappy with you

言いたくないよ 君といて不幸せだったなんてね
But as from today, well, I've seen somebody that's new

でも今日からは 新たな人に会ったんだ
I ain't no fool and I don't take what I don't want

僕は馬鹿じゃないし欲しくないものは選ばないさ

For I have got another girl

別の女の子ができたから
Another girl who will love me 'til the end

僕を最後まで愛してくれる別の女の子
Through thick and thin she will always be my friend
いい時も悪い時も 彼女はずっと僕の友達さ
I don't want to say that I've been unhappy with you

言いたくないよ 君といて不幸せだったなんてね
But as from today, well, I've seen somebody that's new

でも今日からは 新たな人に会ったんだ
I ain't no fool and I don't take what I don't want
僕は馬鹿じゃないし欲しくないものは選ばないさ

 

For I have got another girl

別の女の子ができたから
Another girl

別の女の子
Another girl

別の女の子