Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(100) The Beatles- Drive My Car

Asked a girl what she wanted to be

どうなりたいのか彼女に聞いた
She said, "baby, can't you see

彼女は言った 「わかるでしょう
I want to be famous, a star on the screen

私は有名になりたい 映画スターになりたい
But you can do something in between

でもあなたが合間にできることがあるよ

Baby, you can drive my car

君 私の車を運転していいよ
Yes, I'm gonna be a star

そう 私はスターになる
Baby, you can drive my car

君 私の車を運転していいよ
And maybe I'll love you"

そしたら多分 私はあなたを愛するでしょう」

I told a girl that my prospects were good

女の子に僕の将来性は良好だと言った
And she said, "baby, it's understood

そして彼女は言った 「わかってるわ
Working for peanuts is all very fine

取るに足らない金のために働くのは大変結構ね
But I can show you a better time

でも私は君にもっといい人生を見せてあげられる

Baby, you can drive my car

君 私の車を運転していいよ
Yes, I'm gonna be a star

そう 私はスターになる
Baby, you can drive my car

君 私の車を運転していいよ
And maybe I'll love you"

そしたら多分私はあなたを愛するでしょう」

Beep beep'm beep beep yeah

ビービービービー(クラクションの音)

Baby, you can drive my car

「君 私の車を運転していいよ
Yes, I'm gonna be a star

そう 私はスターになる
Baby, you can drive my car

君 私の車を運転していいよ
And maybe I'll love you

そしたら多分 私はあなたを愛するでしょう」

I told a girl I can start right away

僕は女の子に伝えた 今すぐに出発できるって
When she said, "listen, babe, I got something to say

そして彼女は言った 「聞いて 言わなきゃいけないことがあるの
I got no car and it's breaking my heart

私は車を持ってなくてそれはとても辛いわ
But I've found a driver and that's a start

でも私は運転手を見つけた それがスタートよ」

Baby, you can drive my car

君 私の車を運転していいよ
Yes, I'm gonna be a star

そう 私はスターになる
Baby, you can drive my car

君 私の車を運転していいよ
And maybe I'll love you"

そしたら多分私はあなたを愛するでしょう」

Beep beep'm beep beep yeah

ビービービービー(クラクションの音)
Beep beep'm beep beep yeah

ビービービービー
Beep beep'm beep beep yeah

ビービービービー
Beep beep'm beep beep yeah

ビービービービー