Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(111) Led Zeppelin- Black Dog

Hey, hey mama said the way you move

なあ なあ 色っぽい女 俺は言った お前の動きが
Gon' make you sweat, gon' make you groove

お前に汗をかかせ 楽しませるだろう
Ah ah child way ya shake that thing

ああ ああ 可愛いお前 お前がそれを振るやり方が
Gon' make you burn, gon' make you sting

お前を燃え上がらせ ひりひりさせるだろう

Hey, hey baby when you walk that way

なあ なあ ベイビー お前がそんな風に歩く時
Watch your honey drip, I can't keep away

蜂蜜が滴るのに気をつけろよ 近づかないでいられない

Oh yeah, oh yeah ah, ah, ah ah
Oh yeah, oh yeah ah, ah, ah ah
Oh yeah, oh yeah ah, ah, ah ah
Oh yeah, oh yeah ah, ah, ah ah

I gotta roll I can't stand still

俺は転がらなきゃいけない じっと立ってられない
Got a flamin' heart can't get my fill

ハートは燃えている 満足できないさ
With eyes that shine, burnin' red

目を真っ赤に光らしてな
Dreams of you all through my head
頭ん中じゃずっとお前を夢見てる

 

Ah ah ah ah ah ah
Ah ah ah ah ah ah ah

Hey baby, oh baby, my pretty baby

なあ ベイビー ああベイビー 可愛いベイビー
Tell me would you do me now

やってくれるかい?
Hey baby, oh  baby, my pretty baby

なあ ベイビー 俺のベイビー 可愛いベイビー
Move the way you're doin' now
そのまま動けよ
take too long 'fore I found out

分かるまでかなり時間がかかる
What people mean by down and out

落ちぶれるってどういう意味か
Spent my money, took my car

金を使い 車に乗って
Started tellin' her friends she gon' be a star

彼女はスターになるって彼女の友達に伝え始めた
I don't know but I been told

分からないけど教えられたよ
A big legged woman ain't got no soul
足の太い女は魂がないんだって

 

Oh yeah, oh yeah ah, ah, ah ah
Oh yeah, oh yeah ah, ah, ah ah
Oh yeah, oh yeah ah, ah, ah ah
Oh yeah, oh yeah ah, ah, yeah

All I ask for all I pray

俺が求める全て俺が祈る全ては
Steady rollin' woman gon' come my way

決まった関係の転がる女がやって来ることさ
Need a woman gonna hold my hand

俺の手を握ってくれる女
Won't tell me no lies, make me a happy man
嘘をつかない女 俺を幸せにしてくれる女が必要だ
Ah ah ah ah ah ah
Ah ah ah ah ah ah, ah