Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(116)The Beatles-Think For Yourself

I've got a word or two

1つか2つの言葉がある
To say about the things that you do
君のする事に対して言いたい事が
You're telling all those lies
君はあらゆる嘘をつく
About the good things that we can have if we close our eyes
目を閉じれば手に入る素敵なものについて

Do what you want to do
やりたいことをやりなよ
And go where you're going to
行きたいところに行きなよ
Think for yourself
自分で考えなよ
'Cause I won't be there with you
僕はもう一緒にはいないのだから

I left you far behind
僕は君をかなり後ろに置いてきた
The ruins of the life that you had in mind
君が思い描いた暮らしが壊れた跡
And though you still can't see
君はまだ分からないでいるけど
I know your mind's made up
僕は君の心が決まってると知ってる
You're gonna cause more misery
君はもっと多くの苦難を引き起こすだろう

Do what you want to do
やりたいことをやりなよ
And go where you're going to
行きたいところに行きなよ
Think for yourself
自分で考えなよ
'Cause I won't be there with you
僕はもう一緒にはいないのだから

Although your mind's opaque
君の心は不透明だけど
Try thinking more if just for your own sake
自分のためだけに生きるってどうかもっと考えてみなよ
The future still looks good
将来はまだよく見えるし
And you've got time to rectify
修正するチャンスはある
All the things that you should
君がする全てのことについて

Do what you want to do
やりたいことをやりなよ
And go where you're going to
行きたいところに行きなよ
Think for yourself
自分で考えなよ
'Cause I won't be there with you
僕はもう一緒にはいないのだから

Do what you want to do
やりたいことをやりなよ
And go where you're going to
行きたいところに行きなよ
Think for yourself
自分で考えなよ
'Cause I won't be there with you
僕はもう一緒にはいないのだから
Think for yourself
自分で考えなよ
'Cause I won't be there with you
僕はもう一緒にはいないのだから