Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(133)Jeff Beck Group- Shapes Of Things

Shapes of things before my eyes,

俺の目の前にある物の形
Just help me to despise.

軽蔑するのを手伝ってくれってだけさ
Will time make men more wise?

流れる時間は人を賢くするだろうか

 

Here within my lonely frame,

ここで 俺の孤独な炎の内側で
my eyes just hurt my brain.

目で見るものはただ俺の脳を傷つける
Will time make men more sane?

流れる時間は人をより正気にさせるだろうか

(Come Tomorrow) Will I be older?

明日は来る 俺は年を取るだろうか
(Come Tomorrow) May be a soldier.

明日は来る 兵士になっているかもしれない
(Come Tomorrow) May be I'm older than today.

明日は来る 俺は今日より年を取っているかもしれない

 

Here within my lonely frame,

ここで 俺の孤独な炎の内側で
my eyes just hurt my god darn brain.

目で見るものはただ俺のいまいましい脳を傷つける
Will time make men more sane?

流れる時間は人をより正気にさせるだろうか