Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(134)The Who- So Sad About Us

La la la la la la la
La la la la la la la
La la la la la la la
La la la la la la la

So sad about us

僕らのことはとても悲しいよ
So sad about us

僕らのことはとても悲しいよ
Sad that the news is out now

その知らせが出回ってるのは悲しいよ
Sad, suppose we can't turn back now

悲しいけどもう後戻りはできないだろう
Sad about us

僕らのことは悲しいよ

So bad about us

僕らのことはとてもひどいよ
So bad about us

僕らのことはとてもひどいよ
Bad, never meant to break up

でも決して別れようとしたんじゃない
Bad, suppose we'll never make up

ひどいよ 僕らは決して仲直りしないだろう
Bad about us

僕らのことはひどいよ

Apologies mean nothing

謝罪は無意味さ
When the damage is done

傷ついてしまったあとじゃ
But I can't switch off my loving

でも僕は愛する気持ちを消すことができないんだ
Like you can't switch off the sun

君が太陽を消せないのと同じさ

La la la la la la la
La la la la la la la
La la la la la la la
La la la la la la la

La la la la la la la la la la
La la la la la la la la la la

So sad about us

僕らのことはとても悲しいよ
So sad about us

僕らのことはとても悲しいよ
Sad, never meant to break up

悲しいよ 決して別れようとしたんじゃない
Sad, suppose we'll never make up

悲しいよ 僕らは決して仲直りしないだろう
Sad about us

僕らのことは悲しいよ