Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(142)Nirvana- Breed

I don't care, I don't care, I don't care

気にしない 気にしない 気にしない
I don't care, I don't care, care if it's old

気にしない 気にしない 古くても
I don't mind, I don't mind, I don't mind

気にしない 気にしない 気にしない
I don't mind, mind, don't have a mind
気にしない 気にしない 俺に精神がなくても
Get away, get away, get away

どっか行け どっか行け どっか行け
Get away, away, away from your home

どっか行け どっか行け お前の家を出て
I'm afraid, I'm afraid, I'm afraid

怖い 怖い 怖い
I'm afraid, afraid, ghost
怖い 怖い 幽霊

 

Even if you have, even if you need

お前が持っているとしても、お前が必要としても
I don't mean to stare, we don't have to breed

見つめるつもりはない 俺らは繁殖する必要はない
We could plant a house, we could build a tree

俺らは家を植えられるだろう 俺らは木を建てられるだろう
I don't even care, we could have all three
気にすることさえない 3つ全て持ちうる

 

She said, she said

彼女は言った 彼女は言った
She said, she said

彼女は言った 彼女は言った
She said, she said

彼女は言った 彼女は言った
She said, she said
彼女は言った 彼女は言った

 

I don't care, I don't care, I don't care

気にしない 気にしない 気にしない
I don't care, I don't care, care if it's old

気にしない 気にしない 古くても
I don't mind, I don't mind, I don't mind

気にしない 気にしない 気にしない
I don't mind, mind, don't have a mind
気にしない 気にしない 俺に精神がなくても
Get away, get away, get away

どっか行け どっか行け どっか行け
Get away, away, away from your home

どっか行け どっか行け 家を出て
I'm afraid, I'm afraid, I'm afraid

怖い 怖い 怖い
I'm afraid, afraid, ghost
怖い 怖い 幽霊

 

Even if you have, even if you need

お前が持っているとしても、お前が必要としても
I don't mean to stare, we don't have to breed

見つめるつもりはない 俺らは繁殖する必要はない
We could plant a house, we could build a tree

俺らは家を植えられるだろう 俺らは木を建てられるだろう
I don't even care, we could have all three
気にすることさえない 3つ全て持ちうる

 

She said, she said

彼女は言った 彼女は言った
She said, she said

彼女は言った 彼女は言った
She said, she said

彼女は言った 彼女は言った
She said, she said
彼女は言った 彼女は言った

 


Even if you have, even if you need

お前が持っているとしてもお前が必要としても
I don't mean to stare, we don't have to breed

見つめるつもりはない 俺らは繁殖する必要はない
We can plant a house, we can build a tree

俺らは家を植えられる 俺らは木を建てられる
I don't even care, we could have all three

気にしさえしない 3つ全て持ちうる

She said, she said

彼女は言った 彼女は言った
She said, she said

彼女は言った 彼女は言った
She said, she said

彼女は言った 彼女は言った
She said, she said

彼女は言った 彼女は言った
She said

彼女は言った

Said, good

言った いいね