Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(144)Oasis- Up In The Sky

Hey you, up in the sky

おいお前 空に浮かんで
Learnin' to fly

飛び方を学んでるけど
Tell me, how high

どのくらい高いか教えてくれよ
Do you think you'd go

落ち始める前に
Before you start falling?

進もうと思ってるのか?


Hey you, up in the tree

おい 木に登ってるお前
You want to be me

俺になりたいんだな
Well, that couldn't be

えっとそれは無理だな
'Cause the people here

なぜならここにいる奴らは
They don't hear you calling

お前が呼ぶのが聞こえてないよ

How does it feel

お前はどう感じる?
When you're inside me?

俺の中にいるとき

Hey you, wearing the crown

なあお前 王冠をかぶって
Making no sound

黙ってるけど
I heard you feel down

お前が落ち込んでるって聞いたぜ
Well, that's just too bad

えっと そりゃ大変だな
Welcome to my world
俺の世界へようこそ

 

Hey you, stealing the light

なあお前 光を盗んでるらしいな
I've heard that the shine's

お前の人生から
Gone out of your life

輝きが失われたって聞いたぜ
Well, that's just too bad

えっと そりゃ大変だな
Welcome to my world

俺の世界へようこそ

 

How does it feel

お前はどう感じる
When you're inside me?

俺の中にいるとき

You'll need assistance with the things that you

お前がまったく見たこともないものについて
Have never ever seen

お前は助けが必要になるよ
It's just a case of never breathin' out

息を吐きはしないってことだよ
Before you've breathed it in

息を吸い込む前に

How does it feel

お前はどう感じる?
When you're inside?

俺の中にいるとき

I can feel you

俺はお前を感じる
Can you feel me?

お前は俺を感じるか?

 

Hey you, up in the sky

おい 空に浮かんで
Learnin' to fly

飛び方を学んでるお前
Tell me, how high

どのくらい高いか教えてくれよ
Do you think you'd go

行こうと思ってるのか?
Before you start falling?

落ち始める前に

 

 

Hey you, up in the tree

おい 木に登ってるお前
You want to be me

俺になりたいんだな
Well, that couldn't be

えっとそれは無理だな
'Cause the people here

なぜならここにいる人々は
They don't hear you calling

お前が呼ぶのが聞こえてないよ

 

need assistance with the things that you

お前がまったく見たこともないものについて
Have never ever seen

助けが必要になるよ
It's just a case of never breathin' out

息を吐きはしないってことだよ
Before you've breathed it in

息を吸い込む前に


How does it feel

お前はどう感じる
When you're inside me?
俺の中にいるとき

How does it feel

お前はどう感じる?
When you're inside?

中にいるとき