Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(145)Nirvana- Lithium

I'm so happy 'cause today

俺は今日とても幸せさ
I've found my friends

友達を見つけたのさ
They're in my head

彼らは俺の頭の中にいる
I'm so ugly, that's okay, 'cause so are you

俺はとても醜い 大丈夫 お前もそうだから
Broke our mirrors

俺らの鏡を壊した
Sunday morning is everyday for all I care

毎日が日曜日でも知ったこっちゃない
And I'm not scared

俺は怖がっちゃいない
Light my candles in a daze

ぼーっとしてろうそくに火をともす
'Cause I've found God
なぜなら神を見つけたから

 

Yeah, yeah

Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah

I'm so lonely, that's okay, I shaved my head

とても孤独だ 大丈夫 頭を剃った

And I'm not sad

悲しくない
And just maybe I'm to blame for all I've heard

そしてもしかすると俺は耳にしたすべてについて責めを負うべきかもしれない
But I'm not sure

だが確信できない

I'm so excited, I can't wait to meet you there

おれはとても興奮している お前と会うのが待てない
But I don't care

だが俺は気にしない
I'm so horny, that's okay

とてもムラムラする 大丈夫
My will is good

俺の意志は善良だ

Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah

I like it, I'm not gonna crack

それが好きだ 俺はひび割れない
I miss you, I'm not gonna crack

お前に会えなくて寂しい 俺はひび割れない
I love you, I'm not gonna crack

お前を愛してる 俺はひび割れない
I killed you, I'm not gonna crack

俺はお前を殺した 俺はひび割れない

I like it, I'm not gonna crack

それが好きだ 俺はひび割れない
I miss you, I'm not gonna crack

お前に会えなくて寂しい 俺はひび割れない
I love you, I'm not gonna crack

お前を愛してる 俺はひび割れない
I killed you, I'm not gonna crack

俺はお前を殺した 俺はひび割れない

I'm so happy 'cause today

俺は今日とても幸せさ
I've found my friends

友達を見つけたのさ
They're in my head

彼らは俺の頭の中にいる
I'm so ugly, that's okay, 'cause so are you

俺はとても見にくい 大丈夫 お前もそうだから
Broke our mirrors

俺らの鏡を壊した
Sunday morning is everyday for all I care

毎日が日曜日の朝でも知ったこっちゃない
And I'm not scared

俺は怖がっちゃいない
Light my candles in a daze

ぼーっとしてろうそくに火をともす
'Cause I've found God
なぜなら神を見つけたから

 

Yeah, yeah

Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah

 

I like it, I'm not gonna crack

それが好きだ 俺はひび割れない
I miss you, I'm not gonna crack

お前に会えなくて寂しい 俺はひび割れない
I love you, I'm not gonna crack

お前を愛してる 俺はひび割れない
I killed you, I'm not gonna crack

俺はお前を殺した 俺はひび割れない

I like it, I'm not gonna crack

それが好きだ 俺はひび割れない
I miss you, I'm not gonna crack

お前に会えなくて寂しい 俺はひび割れない
I love you, I'm not gonna crack

お前を愛してる 俺はひび割れない
I killed you, I'm not gonna crack

俺はお前を殺した 俺はひび割れない