Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(151)The Who- 1921

Got a feeling '21

1921年
Is going to be a good year

いい年になりそうな気がする
Especially if you and me

特に君と僕が
See it in together

一緒にそれを見られるなら

So you think '21

つまり君は1921年
Is going to be a good year

いい年になりそうだと思うんだな
It could be good for me and her

私と彼女ならそうだろうが
But you and her, no never!

君と彼女だって そんな!
I had no reason to be over optimistic

楽観的になりすぎる理由なんてなかった
But somehow when you smiled

でもどういうわけか君が微笑んだ時
I could brave bad weather

悪天候に立ち向かえた

What about the boy?

男の子はどうする?
What about the boy?

男の子はどうする?
What about the boy?

男の子はどうする?
He saw it all!

彼は全て見ていた!

You didn't hear it

お前は聞かなかった
You didn't see it

お前は見なかった
You won't say nothing to no-one

お前は誰にも何も言うなよ
Never in your life

人生で一度も
You never heard it

お前は聞かなかった
Oh, how absurd it all seems

ああ なんて馬鹿げてるんだ
Without any proof

証拠もないのに
You didn't hear it

お前は聞かなかった
You didn't see it

お前は見なかった
You never heard it, not a word of it

お前は聞かなかった 一言さえ
You won't say nothing to no-one

お前は誰にも何も言うな
Never tell a soul

決して人に話すなよ

What you know is the Truth

お前が知っていることは真実だ

Got a feeling '21

1921年
Is going to be a good year

いい年になりそうな気がする
Especially if you and me

特に君と僕が
See it in together

一緒にそれを見られるなら

Got a feeling '21

1921年
Is going to be a good year

いい年になりそうな気がする
Especially if you and me

特に君と僕が
See it in together

一緒にそれを見られるなら

I had no reason to be over optimistic

楽観的になりすぎる理由なんてなかった
But somehow when you smiled

でもどういうわけか君が微笑んだ時
I could brave bad weather

悪天候に立ち向かえた