Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(163)The Doors- Back Door Man

バックドアマンとは裏口から忍び込んで恋人のいる女と浮気をする男のことを言うようです

 

Wha, yeah
C'mon, yeah, yeah, c'mon, yeah
I am a, yeah, I'm a back door man

俺は 俺はバックドアマン
I'm a back door man

俺はバックドアマン
The men don't know, but the little girls understand

男達は知らない だがかわい子ちゃん達は知っている


Hey, all you people that tryin' to sleep

おい 寝ようとしてる全ての者たちよ
I'm out to make it with my midnight dream, yeah

俺は真夜中の夢とセックスするために外に出る
'Cause I'm a back door man

なぜなら俺はバックドアマンだから
The men don't know, but the little girls understand

男達は知らない だがかわい子ちゃん達は知っている
All right, yeah


You men eat your dinner, eat your pork and beans

君らは夕食を食べる 
I eat more chicken than any man ever seen

俺は他のどんな男よりも多くのチキンを食べる

yeah,yeah
I'm a back door man, wha

俺はバックドアマン
The men don't know, but the little girls understand

男達は知らない だがかわい子ちゃん達は知らない


Well, I'm a back door man

俺はバックドアマン
I'm a back door man

俺はバックドアマン
Whoa, baby, I'm a back door man

おっと ベイビー 俺はバックドアマン

The men don't know, but the little girls understand

男達は知らない だがかわい子ちゃん達は知っている