Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(164)The Doors- I Looked At You

I looked at you

俺は君を見た
You looked at me

君は俺を見た
I smiled at you

俺は君に微笑んだ
You smiled at me

君は俺に微笑んだ

And we're on our way

そして俺らは道半ば
No we can't turn back, babe

俺らは引き返せない
Yeah, we're on our way

ああ 俺らは道半ば
And we can't turn back

そして引き返せない

'Cause it's too late

なぜなら遅すぎる
Too late, too late

遅すぎる 遅すぎる
Too late, too late

遅すぎる 遅すぎる

And we're on our way

そして俺らは道半ば
No we can't turn back, babe

俺らは引き返せない
Yeah, we're on our way

ああ 俺らは引き返せない
And we can't turn back, yeah

そして俺らは引き返せない

C'mon, yeah!

I walked with you

俺は君と共に歩いた
You walked with me

君は俺と共に歩いた
I talked to you

俺は君と話した
You talked to me

君は俺と話した

And we're on our way

そして俺らは道半ば
No we can't turn back, yeah

俺らは引き返せない
Yeah, we're on our way

ああ 俺らは道半ば
And we can't turn back, yeah

そして俺らは引き返せない

'Cause it's too late

なぜなら遅すぎる
Too late, too late

遅すぎる 遅すぎる
Too late, too late

遅すぎる 遅すぎる

And we're on our way

そして俺らは道半ば
No we can't turn back

俺らは引き返せない
Yeah, we're on our way

ああ 俺らは道半ば
And we can't turn back

そして俺らは引き返せない

'Cause it's too late

なぜなら遅すぎる
Too late, too late

遅すぎる 遅すぎる
Too late, too late

遅すぎる 遅すぎる