Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(180)The Rolling Stones- I’m A King Bee

Well I'm a king bee 

俺は王様バチ
Buzzing around your hive 
君の巣の周りをブンブン飛び回る
Well I'm a king bee, baby 
俺は王様バチ
Buzzing around your hive 
君の巣の周りをブンブン飛び回る
Yeah I can make honey baby 
ハチミツを作れるぜ ベイビー
Let me come inside 
中に入らせてくれ

Well I'm a king bee 
俺は王様バチ
Want you to be my queen 
君には俺の女王でいて欲しい
Well I'm a king bee, baby 
俺は王様バチ
Want you to be my queen 
君には俺の女王でいて欲しい
Together we can make honey 
俺らは一緒にハチミツを作れる
The world has never seen 
世界が見たこともないようなのを

Well, buzz a while... 
しばらくブンブン飛び回り
Sting you bad... 
君をひどく刺す

Well I'm a king bee 
俺は王様バチ
Can buzz all night long 
一晩中ブンブン飛び回れるぜ
Well I'm a king bee, baby 
俺は王様バチ
Can buzz all night long 
一晩中ブンブン飛び回れるぜ
Yeah I can buzz better baby 
もっと良くブンブン言わせられるぜ ベイビー
When your man is gone
君の男が去ったときは