Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(192)The Who-The Real Me

I went back to the doctor

医者のところに戻った
To get another shrink
別の精神科医にかかるために
I sit and tell him 'bout my weekend
俺は座って週末の過ごし方を伝えた
But he never betrays what he thinks
でも彼は考えてる事を明かさなかった

Woo
Can you see the real me, doctor?
本当の俺が見えるのか ドクター?
Doctor?
ドクター?
Can you see the real me, doctor?
本当の俺が見えるのか ドクター?
Woah, doctor
ドクター

I went back to my mother
母のところに戻った
I said I'm crazy ma, help me
俺は言った 俺はイカれてるんだ 母さん 助けて 
She said I know how it feels son
彼女は言った 気持ちはわかるわ
'Cause it runs in the family
だってそれはうちの家族の遺伝だもの

Can you see the real me, mama?
本当の俺が見えるのか 母さん
Mama?
Can you see the real me, mama?
本当の俺が見えるのか 母さん
Woah, mama
母さん

Can you see
見えるか
Can you see the real me?
本当の俺が見えるか
Can you see
見えるか
Can you see the real me
本当の俺が見えるか
The real me
本当の俺が
The real me
本当の俺が

The cracks between the paving stones
敷石に入ったヒビは
Look like rivers of flowing veins
流れてる血管みたいに見える
Strange people who know me
俺の事を知ってる見知らぬやつらが
Peeping from behind every window pane
全ての窓ガラスから覗いてくる
The girl I used to love
俺が愛した女の子は
Lives in this yellow house
この黄色い家に住んでいる
Yesterday she passed me by
昨日彼女は俺とすれ違った
She doesn't want to know me now
彼女は今俺に興味がない

Can you see the real me?
本当の俺が見えるのか
Can ya?
見えるのか
Can ya?
見えるのか
Can you see the real me?
本当の俺が見えるのか
Can ya?
見えるのか
Woah, yeah

I ended up with a preacher
そして最後に伝道師に行き着いた
Full of lies and hate
彼は嘘と憎しみに満ちていた
I seemed to scare him a little
彼を少し怖がらせたみたいだ
So he showed me to the golden gate
そして彼は俺を黄金の門まで案内してくれた

Can you see the real me, preacher?
本当の俺が見えるのか 伝道師
Preacher?
伝道師
Can you see the real me, preacher?
本当の俺が見えるのか 伝道師

Can you see
見えるか
Can you see
見えるか
Can you see
見えるか
Woah

Can you see the real me, doctor?
本当の俺が見えるか ドクター
Can you see the real me, ma?
本当の俺が見えるか

Can you see the real me (me, me, me, me, me, me, me, me, me, me, me)?
本当の俺が見えるか(俺が 俺が 俺が)