Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(200)The Beatles- If I Fell

If I fell in love with you

もし僕が君に恋に落ちたら
Would you promise to be true

誠実でいる事を約束し

And help me understand

僕の理解の助けをしてくれないか


'Cause I've been in love before

前にも恋に落ちて
And I found that love was more

愛とは手を握る以上のことだって
Than just holding hands

気付いたから

If I give my heart to you

僕が君に恋したら
I must be sure

僕は初めから
From the very start

確信するに違いない
That you would love me more than her

君は彼女より愛してくれるだろうって

If I trust in you oh please

もし僕が君を信頼したら ああ お願いだ
Don't run and hide

逃げたり隠れたりしないで
If I love you too oh please

もし僕が君のことも愛したら
Don't hurt my pride like her

彼女みたいにプライドを傷つけないで

'Cause I couldn't stand the pain

だって苦痛に耐えられないだろうから
And I would be sad if our new love was in vain

そして悲しくなるだろうから もし僕らの新しい愛がむなしく終わったら

So I hope you see that I

だから分かってほしい
Would love to love you

僕は君を愛したい
And that she will cry

そして彼女は泣くだろう
When she learns we are two

僕らが一緒にいると知ったら
'Cause I couldn't stand the pain

だって苦痛に耐えられないだろうから
And I would be sad if our new love was in vain

そして悲しくなるだろうから もし僕らの新しい愛がむなしく終わったら

So I hope you see that I

だから分かってほしい
Would love to love you

僕は君を愛したい
And that she will cry

そして彼女は泣くだろう
When she learns we are two

僕らが一緒にいると知ったら
If I fell in love with you

恋に落ちたら