Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(233)The Who- Bargain

I'd gladly lose me to find you

君を見つけるためなら喜んで自分を失うよ
I'd gladly give up all I had

俺が持つすべてを喜んで手放すよ
To find you I'd suffer anything and be glad
君を見つけるためならどんな苦痛も被るし喜んでやるよ
I'd pay any price just to get you

君を手に入れるためならいくらでも払うさ
I'd work all my life and I will

生きてる間ずっと働き続けるし
To win you I'd stand naked, stoned and stabbed

君を勝ち取るためなら裸で立って石を投げられ刺されてやる

I'd call that a bargain

俺はそれを掘り出し物と呼ぶだろう
The best I ever had

今までで一番いい買い物さ
The best I ever had

今までで一番いい買い物さ

I'd gladly lose me to find you

君を見つけるためなら喜んで自分を失うよ
I'd gladly give up all I got

俺が持つすべてを喜んで手放すよ
To catch you I'm gonna run and never stop

君を捕まえるために俺は走るし止まることはない

I'd pay any price just to win you

君を勝ち取るためならいくらでも払うし
Surrender my good life for bad

俺の善良なる人生を悪に差し出すさ
To find you I'm gonna drown an unsung man

君を見つけるため、俺は名もなき男を溺れさせてやる

I'd call that a bargain

俺はそれを掘り出し物と呼ぶだろう
The best I ever had

今までで一番いい買い物さ
The best I ever had

今までで一番いい買い物さ

I sit looking 'round

俺は座ってあたりを見回す
I look at my face in the mirror

鏡の中の自分の顔を見る
I know I'm worth nothing without you

君がいなけりゃ俺はとるに足らないやつだって知ってる
In life one and one don't make two

人生では1足す1は2じゃない
One and one make one

1足す1は1なのさ
And I'm looking for that free ride to me

そして俺は、その俺にとってのただ乗りを探しているのさ
I'm looking for you

俺は君を探している

I'd gladly lose me to find you

君を見つけるためなら喜んで自分を失うよ
I'd gladly give up all I got

俺が持つすべてを喜んで手放すよ
To catch you I'm gonna run and never stop
君を捕まえるために俺は走るし止まることはない
I'd pay any price just to win you

君を勝ち取るためならいくらでも払うし
Surrender my good life for bad

俺の善良な人生を悪に差し出すよ
To find you I'm gonna drown an unsung man

君を見つけるため、俺は名もなき男を溺れさせてやる

I'd call that a bargain

俺はそれを掘り出し物と呼ぶだろう
The best I ever had

今までで一番いい買い物さ
The best I ever had

今までで一番いい買い物さ