Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(279)The Beatles- You Can’t Do That

I got something to say that might 'cause you pain

君を苦しめるかもしれないけど、言わなくちゃいけないことがあるんだ
If I catch you talking to that boy again

もしまたあの男と喋ってるのを見たら
I'm gonna let you down

君を落ち込ませてやるし
And leave you flat

きっぱり見捨てるからね
Because I told you before

だって前にも言ったよ
Oh, you can't do that

そんなことしちゃダメだって

Well, it's the second time I've caught you talking to him

君が彼と喋ってるのを目撃したのは2回目だよ
Do I have to tell you one more time, I think it's a sin

もう一度言わなきゃいけないかな それは罪なことだと思うってさ
I think I'll let you down (let you down)

僕は君を落ち込ませてやるし
And leave you flat (gonna let you down and leave you flat)

きっぱり見捨てるからね
Because I told you before, oh

だって前にも言ったよ
You can't do that

そんなことしちゃダメだって

Everybody's green

皆 嫉妬で真っ青だ
'Cause I'm the one, who won your love

君に愛されたのは僕だから
But if they'd seen

だけどもし彼らが
You're talking that way they'd laugh in my face

君がそんな風に喋ってるのを見たら、彼らは僕の顔を見て笑うだろうね

So please listen to me, if you wanna stay mine

だからお願いだ まだ僕と一緒にいたいなら話を聞いてくれ
I can't help my feelings, I go out of my mind

気持ちを抑えられない 気が狂いそうだ
I'm gonna let you down (let you down)

僕は君を落ち込ませてやるし
And leave you flat (gonna let you down and leave you flat)

きっぱり見捨てるからね
Because I told you before

だって前にも言ったよ
Oh, you can't do that

そんなことしちゃダメだって

You can't do that

そんなことしちゃダメだよ
You can't do that

そんなことしちゃダメだよ
You can't do that

そんなことしちゃダメだよ
You can't do that

そんなことしちゃダメだよ
You can't do that

そんなことしちゃダメだよ

Everybody's green

皆嫉妬で真っ青だ
'Cause I'm the one who won your love

君に愛されたのは僕だから
But if they'd seen

だけどもし彼らが
You're talking that way they'd laugh in my face

君がそんな風に喋ってるのを見たら、彼らは僕の顔を見て笑うだろうね

So please listen to me, if you wanna stay mine

だからお願いだ まだ僕と一緒にいたいなら僕の話を聞いてくれ
I can't help my feelings, I go out of my mind

気持ちを抑えられない 気が狂いそうだ
I'm gonna let you down (let you down)

僕は君を落ち込ませるし
And leave you flat (gonna let you down and leave you flat)

きっぱり見捨てるからね
Because I told you before

だって前にも言ったよ
Oh, you can't do that

そんなことしちゃダメだって