Kの20世紀洋楽和訳(469)Dinosaur.Jr- Raisans

[Verse 1]
The lights exploded

明かりが爆発した

She stood burning in front of me

彼女は僕の前に立って燃えていた
She ripped my heart out, beating

彼女は僕の心臓をもぎ取った 鼓動している
My eyes couldn't open, cemented to her face

僕の目は開かなかった 彼女の顔に接着された
Have I begun a feeble chase?

僕は弱々しい追跡を始めたのだろうか

[Chorus]
I'll be down, I'll be around
僕もそうするよ この近くにいるよ

I'll be hanging where eventually you'll have to be

君がいずれぶら下がるはずの場所にぶら下がっているよ
I'll just stare and hope you'll care

僕はただ見つめて、君が気にかけてくれてくれることを願うよ
It's only everything standing in front of me

僕の前に立っているただ全て

[Verse 2]
I know what you did to me

君が僕に何をしたか分かってる
I know what you did was wrong

君がしたことは間違ってるって分かってる
You're allowed to torture me

君は僕を痛めつけてもいい
Wait a moment until I'm gone

僕がいなくなるまでちょっと待ってくれ
I know you're taken, you got to be

君がもうすでに取られているのは知ってる そのはずだ
'Cause I let you alone for long

僕が君を1人にさせたから
Got to be so that we can be

僕らがそうあれるようにそうであるに違いない
Got to be so I can't hang on

僕が耐えられないようにそうであるに違いない

[Bridge]
Oh no
Ah
You're killing me

君は僕を苦しめている
You're killing me

君は僕を苦しめている
You're really killing me

君は本当に僕を苦しめている
You're killing me

君は僕を苦しめている
You're killing me

君は僕を苦しめている
You're killing me

君は僕を苦しめている

[Chorus]
I'll be down, I'll be around

僕もそうするよ 近くにいるよ
I'll be hanging where eventually you'll have to be

いずれは君がぶら下がるはずの場所にぶら下がっているよ
I'll just stare and hope you'll care

僕はただ見つめて、君が気にかけてくれることを願うよ
It's only everything standing in front of me

僕の前に立っているただ全て

[Instrumental Break]

[Chorus]
I'll be down, I'll be around

僕もそうするよ 近くにいるよ
I'll be hanging where eventually you'll have to be

いずれは君がぶら下がらなければいけない場所にぶら下がっているよ
Your nightmare is standing there

君の悪夢がそこに立っている
Now you have to decide the fate of my sanity

さあ、君は僕の健全さの運命を決めなきゃいけない