Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(160)Dinosaur.Jr- Sludgefeast

I'm waiting, please come by

俺は待っている 立ち寄ってくれ

I've got the guts now

今の俺には勇気がある

To meet your eye

君の目をちゃんと見るだけの

Those guts are killing

その勇気は俺をひどく疲れさせる

But I can't stop now

だが止められない

Got to connect with you girl

君と繋がらなきゃいけない

Before I forget how

忘れてしまう前に

Please wanna hang around?

お願いだ 一緒にいてくれないか

You’ve got to wonder

君は疑問に思うだろう

What it is we found

私たちが見つけたものは何だろうって

 

I'm waiting, please come by

俺は待っている 立ち寄ってくれ

I've got the guts now

今の俺には勇気がある

To meet your eye

君の目をちゃんと見るだけの

Those guts are killing

その勇気は俺をひどく疲れさせる

But I can't stop now

だが止められない

Got to connect with you girl

君と繋がらなきゃいけない

Before I forget how

やり方を忘れてしまう前に

Please wanna hang around?

お願いだ 一緒にいてくれないか

You’ve got to wonder

君は疑問に思うだろう

What it is we found

私たちが見つけたものは何だろうって