Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(161)The Beatles- Anna

Anna

アンナ
You come and ask me, girl

君は僕のところに来てお願いする
To set you free, girl

自由にして欲しいと
You say he loves you more than me

君は彼の方が僕よりも愛してくれると言う
So I will set you free

だから僕は君を自由にする
Go with him

彼と一緒に行きなよ
Go with him
彼と一緒に行きなよ

 

Anna

アンナ
Girl, before you go now

去る前に
I want you to know, now

知ってほしいんだ
That I still love you so

僕はまだ君を愛してるって
But if he loves you mo'

だけど彼の方が僕より愛してくれるなら
Go with him
彼と一緒に行きなよ

 

All of my life

人生ずっと
I've been searchin' for a girl

女の子を探してきた
To love me like I love you

僕が君を愛するみたいに僕を愛してくれる子を
Oh, now, but every girl I've ever had

ああ だけど 今までの子はみんな
Breaks my heart and leaves me sad

僕の心を打ち砕いて悲しくさせる
What am I, what am I supposed to do?

僕は 僕は どうしたらいいんだろう
Oh, oh, oh, oh, oh, oh

Anna

アンナ
Just one more thing, girl

あとひとつだけある
You give back your ring to me

指輪を返してくれ
And I will set you free

そしたら僕は君を自由にしてあげる
Go with him
彼と一緒に行けよ

All of my life

人生ずっと
I've been searchin' for a girl

女の子を探してきた
To love me like I love you

僕が君を愛するみたいに僕を愛してくれる子を
But let me tell you now

でも伝えさせてくれ
But every girl I've ever had

今までの子はみんな
Breaks my heart and leaves me sad

僕の心を折って悲しくさせる
What am I, what am I supposed to do?

僕は 僕は どうしたらいいのだろう
Oh, oh, oh, oh, oh, oh

Anna

アンナ
Just one more thing, girl

あとひとつだけ
You give back your ring to me

指輪を返してくれ
And I will set you free

そしたら君を自由にしてあげる
Go with him

彼と一緒に行きなよ

(Anna)

アンナ
Go with him

彼と一緒に行きなよ
(Anna)

アンナ
You can go with him, girl

彼と一緒に行っていいよ 
(Anna)

アンナ
Go with him

彼と一緒に行きなよ