Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(241)Led Zeppelin- D’yer Mak’er

Oh oh oh oh oh oh 
You don't have to go oh oh oh oh oh 

行かなくていいよ
You don't have to go oh oh oh oh oh 

行かなくていいよ
You don't have to go

行かなくていいよ

Ay ay ay ay ay ay 
All those tears I cry ay ay ay ay ay 

俺が流す全ての涙
All those tears I cry ay ay ay ay ay 

俺が流す全ての涙
Baby please don't go. 

ベイビー 行かないで

When I read the letter you wrote

君が書いた手紙を読んだ時
It made me mad mad mad 

気が狂ったよ
When I read the news that it brought me

届いた知らせを読んだ時
It made me sad sad sad

悲しくなったよ
But I still love you so, I can't let you go 

だけど俺はいまだに君を愛してる 君を行かせるわけにはいかない
I love you- ooh baby I love you

愛してる ベイビー 君を愛してる

Oh oh oh oh oh oh 
Every breath I take oh oh oh oh oh 

俺がする呼吸の1つ1つが
Every move I make oh oh oh oh oh 

俺がする動きの1つ1つが
Baby please don't go

ベイビー 行かないで

Ay ay ay ay ay ay 
You hurt me to my soul ay ay ay ay ay 

君は俺の魂まで傷つける
You hurt me to my soul ay ay ay ay ay 

君は俺の魂まで傷つける
Darling please don't go. 

愛しい人 行かないで

When I read the letter you sent me

君が書いた手紙を読んだ時
It made me mad mad mad 

気が狂ったよ
When I read the news that it brought me

届いた知らせを読んだ時
It made me sad sad sad

悲しくなったよ
But I still love you so

だけど俺はいまだに君を愛してる
And I can't let you go 

行かせるわけにはいかない
I love you- ooh baby I love you

愛してる ああ ベイビー 愛してる

Oh oh oh oh oh oh 
You don't have to go oh oh oh oh oh 

行かないでいいよ
You don't have to go oh oh oh oh oh 
(Baby please don't go)

行かないでいいよ

(ベイビー 行かないで)