Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(288)Led Zeppelin- Nobody’s Fault But Mine

Oh, nobody's fault but mine 

誰のせいでもなく俺が悪いんだ
Nobody's fault but mine

誰のせいでもなく俺が悪いんだ
Trying to save my soul tonight 

今夜俺の魂を救おうとしてるんだ
Oh, it's nobody's fault but mine 

誰のせいでもなく俺が悪いんだ
Devil,he told me to roll 

悪魔は俺に転がれと言った

Devil, he told me to roll 

悪魔は俺に転がれと言った

How to roll but not collide

どうすれば衝突せず転がれるのか

Nobody's fault but mine 

誰のせいでもなく俺のせいだ

Brother he showed me the gong

兄弟は俺に銅鑼を鳴らして見せた
Brother he showed me the ding dong ding dong 

ディンドンディンドンと鳴らして見せた
How to kick that gong to life

どうすればその銅鑼を蹴って命を吹き込めるのか
Oh, it's nobody's fault but mine 

誰のせいでもなく俺のせいだ

Got a monkey on my back

厄介な問題を抱えてるんだ
Got a mo, mo, mo, mo, monkey on my back, back, back, back

厄介な問題を抱えてるんだ
Gonna change my ways tonight 

今夜はやり方を変えるつもりだ
Nobody's fault but mine 

誰のせいでもなく俺のせいだ

How to kick that gong to life

どうすればその銅鑼を蹴って命を吹き込めるのか
No-no-no-no-no-no-nobody's fault

誰のせいでもない