Kの20世紀洋楽和訳(538)The Cranberries- I Still Do

[Verse 1]
I'm not ready for this

私はまだ準備ができてない
Though I thought I would be

できると思ったのに
I can't see the future

未来が見えない
Though I thought I could see

見えると思っていたのに

[Chorus]
I don't want to leave you

あなたから離れたくない
Even though I have to

離れなきゃいけないのに
I don't want to love you

あなたを愛したくはない
Oh, I still do

いまだに愛してる

[Verse 2]
Need some time to find myself

私には自分を見つける時間が必要なの
You wouldn't live with it

あなたは我慢したりしないでしょう
Can I go my own way?

私は自分の道を進んで行けるの?
Can I pray my own way?

私は自分なりに祈れるの?
I don't want to leave you

あなたのもとを離れたくない
Oh, I need you

あなたが必要なの

[Chorus]
Am I ready for this?

私は準備できてるの?
Did I think I would be?

できると思ったの?
Can I see the future?

未来は見えているの?
No, I can't see

いいえ 見えないわ
I don't want to leave you

あなたのもとを離れたくない
Even though I have to

離れなきゃいけなくても
I don't want to love you

あなたを愛したくはない
Oh, I still do

いまだに愛してる

[Post-Chorus]
Ah
Ah
Oh I still do

いまだに愛してる
Ah
Ah
Oh I still do

いまだに愛してる
Ah
Oh