Kの20世紀洋楽和訳(464)The Doors- Strange Days

[Verse 1]
Strange days have found us

奇妙な日々が俺たちを見つけた
Strange days have tracked us down

奇妙な日々が俺たちを見つけ出した
They're going to destroy

それは俺たちの何気ない喜びを
Our casual joys

破壊する
We shall go on playing

遊び続けるか
Or find a new town

新たな町を探そう

Yeah!

[Verse 2]
Strange eyes fill strange rooms

奇妙な目が奇妙な部屋を埋め尽くす
Voices will signal their tired end

声は疲れた終わりを告げるだろう
The hostess is grinning

女主人はニヤニヤしている
Her guests sleep from sinning

客は罪を犯して眠る
Hear me talk of sin

俺が罪について語るのを聞いてくれ
And you know this is it

いよいよだな

Yeah!

[Verse 3]
Strange days have found us

奇妙な日々が俺たちを見つけた
And through their strange hours

俺たちはその奇妙な時間を
We linger alone

孤独に過ごした
Bodies confused

俺たちが昼から
Memories misused

奇妙な石の夜へ逃げるとき
As we run from the day

身体は混乱し
To a strange night of stone

記憶は誤用される