Kの20世紀洋楽和訳(467)Radiohead- You

[Verse 1]
You are the sun and moon and stars are you

君は太陽であり月であり、星は君であり
And I could never run away from you

僕は君から逃げられないだろう

[Verse 2]
You try at working out chaotic things

君はめちゃくちゃな物事を解決しようとする
And why should I believe myself, not you?

そしてなぜ僕は君じゃなく、自分を信じなきゃいけないのか

[Verse 3]
It's like the world is gonna end so soon

世界がすぐに終わるみたいで
And why should I believe myself?

どうして僕は自分を信じなきゃいけないんだ
My–

[Outro]
You, me and everything

君、僕、そして全てが
Caught in the fire

火に巻き込まれる
I can see me drowning

火に巻き込まれて溺れてる

Caught in the fire

自分の姿は見えない
You, me and everything

君、僕、全てが
Caught in the fire

火に巻き込まれる
I can see me drowning

火に巻き込まれて溺れてる
Caught in the fire

自分の姿は見えない