Kの20世紀洋楽和訳(472)D’Angelo- Playa Playa

[Intro]
We're the playas, number one 

俺たちはプレイヤー 俺たちはNo.1

We're the playas, number one

俺たちはプレイヤー 俺たちはNo.1

We're the playas, number one 

俺たちはプレイヤー 俺たちはNo.1

We're the playas, number one 

俺たちはプレイヤー 俺たちはNo.1

We're the playas, number one 

俺たちはプレイヤー 俺たちはNo.1

We're the playas, number one

俺たちはプレイヤー   俺たちはNo.1
You
Yeah
Yeah 
Hey
Ah-ah-ah
Ooh
Yeah
Yeah

[Verse 1]
Steal you with my two shot

俺の2ポイントシュートでお前を出し抜く

Control you with my drop 

俺のドロップでお前をコントロールする
Blaze you with my handle

俺のボールハンドリングでお前を抜き去る
Impress you with my rock

俺のロックでお前を感動させる
Play you like a pro

プロみたいにお前を手玉に取り
And take over the show

ショーを乗っ取る
Sneak you and defeat you

お前をこっそり連れ出し打ち負かす
Rob you of your glow

お前の輝きを奪ってやる
Rob you of your glow

お前の輝きを奪ってやる

[Verse 2]
Bring the drama, playa

ドラマをくれよ プレイヤー
Give me all you got

持ってる物全てくれよ
Make your move

行動を起こせよ
Shoot your best shot

最高のシュートを撃て

I keep on when I dribble 

俺はドリブルで進み続ける
Slip right past the block

ブロックをすり抜け
Set you up for two 

お前の2点のお膳立てをしてやる
Shoot your best shot

最高のシュートを撃て
Shoot your best shot 

最高のシュートを撃て

[Interlude]
Let me turn this up

音量を上げるぜ

[Chorus]
We're the playas, number one

俺たちはプレイヤー 俺たちはNo.1
We're the playas number one 

俺たちはプレイヤー 俺たちはNo.1
We're the playas, number one 

俺たちはプレイヤー 俺たちはNo.1

[Verse 3]
Playa, try and play me

プレイヤー 俺を手玉にとってみな
We dyin' to set it off

したくてたまらない
Marlon, Slick, and Weasel

マーロン、スリック、そしてウィーゼルは
Can hardly wait to ball 

バスケする*のが待ってられない
(ballにはセックスするという意味もあるため

ダブルミーニングかも知れない)

My groove is tight 

俺のグルーブはタイトだ
Drummers drummin' right

ドラマーは正しくドラムを叩いてる
That's our secret weapon 

それが俺たちの秘密の武器
Each and every night 

毎夜毎晩
Each and every night 

毎夜毎晩

[Verse 4]
We come here to rip shit 

俺はクソを引き裂きに来たんだ
Make y'all scream and shout

お前ら全員叫ばせてやる

Later for all y'all haters

ヘイターのお前ら全員あとでな
We gon' turn this motha' out 

この場を熱狂させてやる

If you came to ball 

もしお前がバスケしに来るなら
If you're game at all 

もしお前がその気なら
We don't plan to stop 

俺らは止まるつもりはない
'Til you bouncin' off the wall 

お前が壁に当たって跳ね返るまでな
'Til you bouncin' off the wall

お前が壁に当たって跳ね返るまでな

[Verse 5]
Bring the drama, playa 

ドラマをくれよ プレイヤー
Give me all you got 

持ってる物全てくれよ
Make your move

行動を起こせ
Shoot your best shot

最高のシュートを撃て

I dribble it 

ドリブルして
Slip right past the block 

ブロックをすり抜け
Set you up for two 

2点のお膳立てをしてやるぜ
Shoot your best shot 

最高のシュートを撃て
Shoot your best shot 

最高のシュートを撃て

[Interlude]
One more time

もう一度
Yeah, yeah, yeah

[Chorus]
We're the playas, number one 

俺たちはプレイヤー 俺たちはNo.1

We're the playas, number one

俺たちはプレイヤー 俺たちはNo.1

We're the playas, number one 

俺たちはプレイヤー 俺たちはNo.1

 

[Outro]
Play on, play on 

プレイし続ける プレイし続ける

Play on, play on

プレイし続ける プレイし続ける

Play on, play on

プレイし続ける プレイし続ける

Play on, play on, play on, play on, play on 

プレイし続ける プレイし続ける プレイし続ける プレイし続ける

Play on, play on 

プレイし続ける プレイし続ける

Play on, play on 

プレイし続ける プレイし続ける


Play on, play on

プレイし続ける プレイし続ける

Play on, play on, play on, play on, play on

プレイし続ける プレイし続ける プレイし続ける プレイし続ける

Play on, play on 

プレイし続ける プレイし続ける

Play on, play on 

プレイし続ける プレイし続ける

Play on, play on 

プレイし続ける プレイし続ける

Play on, play on, play on, play on, play

on 

プレイし続ける プレイし続ける プレイし続ける プレイし続ける プレイし続ける