Kの20世紀洋楽和訳(561)Blur- Come Together

[Verse 1]
I don't understand

理解できない
Walking all over me

君は僕をいいように扱う
All over me, to you

君は僕をいいように扱う
You must be mad

君は狂ってるに違いないし
And you know you are

自分でも分かってるんだろ
You should have known I'd do anything for you

君は僕が君のために何でもするって知っておくべきだった

[Chorus]
So why, why

なぜ なぜ
Can't we come together?

一緒になれないんだ
Why, why, why

なぜ なぜ なぜ
Can't we come together?

一緒になれないんだ
Why?

なぜ

[Verse 2]
Inside my head, there's nothing left

僕の頭の中 何も残っていない
It's all been taken out by you

全部君に取り出された
And do I care?

僕は気にしてるのか
Well, you know I do

気にしてるさ
You should have known I'd do anything for you

君は僕が君のために何でもするって知っておくべきだった

[Chorus]
So why, why
Can't we come together?
Why, why, why
Can't we come together?
Why?

[Verse 3]
Now it's all been said

今全てが語られ
And you know it all

君は全てを知る
Then you should have known I'd do anything for you

君は僕が君のために何でもするって知っておくべきだった

For you
For you
For you
For you

[Chorus]
So why, why
Can't we come together?
Why, why, why
Can't we come together?
Why?