Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(26) Black Sabbath-N.I.B

ドラマーのビル・ワードの髭がペン先(pen-nib)みたいに尖ってるからそれをイジってこの曲名をつけたそうです

 

Oh yeah

Some people say my love cannot be true

人は言うんだ 俺の愛は本物じゃないって
Please believe me, my love, and I'll show you

信じてくれよ 俺の愛を そしたら見せてあげるよ
I will give you those things you thought unreal

君が非現実的だと思うようなものをあげるよ
The sun, the moon, the stars all bear my seal
太陽 月 星たち 全てに俺の印が押してあるよ
Oh yeah

Follow me now and you will not regret

さあついてきてよ そしたら君は後悔しないよ
Leaving the life you led before we met

俺らが出会う前の生き方を捨てることを
You are the first to have this love of mine

俺のこの愛を受け取るのは君が初めてさ
Forever with me 'till the end of time
終わりの時までずっと一緒に

Your love for me has just got to be real

君の俺への愛は今やっと本物になったんだ
Before you know the way I'm going to feel

俺がどう感じるか知る間も無く
I'm going to feel
I'm going to feel

Oh yeah

Now I have you with me, under my power

今俺には君がいる 俺の支配下
Our love grows stronger now with every hour

俺らの愛は毎時間ごとに強くなっている
Look into my eyes, you'll see who I am

俺の目を見てよ 俺が誰かわかるよ
My name is Lucifer, please take my hand
俺の名はルシファー 手を取ってくれ
Oh yeah

Follow me now and you will not regret

さあついてきてよ そしたら君は後悔しないよ
Leaving the life you led before we met

俺らが出会う前の生き方を捨てることを
You are the first to have this love of mine

俺のこの愛を受け取るのは君が初めてさ
Forever with me 'till the end of time
終わりの時までずっと一緒に

 

Your love for me has just got to be real

君の俺への愛はやっと本物になったんだ
Before you know the way I'm going to feel

俺がどう感じるか知る間も無く
I'm going to feel
I'm going to feel

Oh yeah

Now I have you with me, under my power

今俺には君がいる 俺の支配下
Our love grows stronger now with every hour

俺らの愛は毎時間ごとに強くなっている
Look into my eyes, you'll see who I am

俺の目を見てよ 俺が誰かわかるよ
My name is Lucifer, please take my hand

俺の名はルシファー 手を取ってくれ