Kの20世紀洋楽和訳(579)The Beatles- Little Child

[Chorus]
Little child, little child

おちびちゃん おちびちゃん
Little child, won't you dance with me?

おちびちゃん 僕と踊ってくれないか
I'm so sad and lonely

僕はとても悲しくて寂しいんだ
Baby, take a chance with me

ベイビー 僕と賭けにのってみて

[Chorus]
Little child, little child
Little child, won't you dance with me?
I'm so sad and lonely
Baby, take a chance with me

[Verse 1]
If you want someone

もし君をいい気分にしてくれる
To make you feel so fine

誰かが必要なら
Then we'll have some fun

僕らなら楽しめるよ
When you're mine, all mine

君が僕の彼女だったらね
So come, come on, come on

だからさ 来てくれよ 頼むよ 頼むよ

[Chorus]
Little child, little child
Little child, won't you dance with me?
I'm so sad and lonely
Baby, take a chance with me

[Instrumental Break / Harmonica Solo]

[Verse 2]
When you're by my side

君が僕のそばにいるとき
You're the only one

君は唯一無二の存在なんだ
Don't you run and hide

逃げ隠れしないで
Just come on, come on

さあ来てよ 来てよ
Yeah, come on, come on, come on

頼むよ 頼むよ 頼むよ

[Chorus]
Little child, little child
Little child, won't you dance with me?
I'm so sad and lonely
Baby, take a chance with me (Oh, yeah)
Baby, take a chance with me (Oh, yeah)
Baby, take a chance with me (Oh, yeah)