Kの20世紀洋楽和訳(339)My Bloody Valentine- When You Sleep

[Verse 1: Kevin Shields]
When I look at you

君を見ると
Oh, but I don't know what's real

ああ、だけど何が本当か分からない
Once in a while

たまに
And you make me laugh

君は僕を笑わせてくれる
And I'll sleep tomorrow

そして僕は明日眠る
And it won't be long

長くはないだろう
Once in a while

たまに
Then you take me down

君は僕を連れ出してくれる
When you walk away

君が歩き去る時

[Verse 2: Kevin Shields]
When you say "I do"

君が「誓います」って言う時

Oh, but I don't believe in you

ああ だけど僕は君が信じられないんだ
I can't forget it, ooh

忘れられない
When you sleep tomorrow

君が明日眠る時
And it won't be long

長くはないだろう
Once in a while

たまに
When you make me smile

君は僕を笑顔にしてくれる
And you turn your long blonde hair

そして君は長いブロンドの髪を翻す

[Verse 3: Kevin Shields]
When I look at you
Oh, but I don't know what's real
Once in a while
And you make me laugh
And I'll sleep tomorrow
And it won't be long
Once in a while
Then you take me down
When you walk away