Kの20世紀洋楽和訳(386)Radiohead- Electioneering

[Verse 1]
I will stop, I will stop at nothing

私は何があっても止まらない
Say the right things when electioneering

選挙活動の時は正しいことを言います
I trust I can rely on your vote

あなたの一票を信じています

[Chorus]
When I go forwards

私が前方へ進む時
You go backwards

あなたは後方へ
And somewhere we will meet

そしてどこかで私たちは会う
When I go forwards

私が前方へ進む時
You go backwards

あなたは後方へ
And somewhere we will meet

そしてどこかで私たちは会う

[Laughing]

[Verse 2]
Riot shields, voodoo economics, your turn, your turn

暴動の盾 ブードゥー教の経済学

君の番だ 君の番だ
It's just business, cattle prods and the I.M.F

これは単なるビジネスだ 牛追い棒とI.M.F
I trust I can rely on your vote

あなたの1票を信じています

[Chorus]
When I go forwards
You go backwards
And somewhere we will meet
When I go forwards
You go backwards
And somewhere we will meet

[Instrumental Outro]