Kの20世紀洋楽和訳(583)Nirvana- Been A Son

[Verse 1]
She should have stayed away from friends

彼女は友達から離れるべきだった
She should have had more time to spend

彼女はもっと使える時間を持つべきだった
She should have died when she was born

彼女は生まれた時に死ぬべきだった
She should have worn the crown of thorns

彼女はイバラの冠をかぶるべきだった

[Chorus]
She should have been a son

彼女は息子であるべきだった
She should have been a son

彼女は息子であるべきだった
She should have been a son

彼女は息子であるべきだった
She should have been a son

彼女は息子であるべきだった

[Verse 2]
She should have stood out in the crowd

彼女は群衆の中でひときわ目立つべきだった
She should have made her mother proud

彼女は母親に誇りに思わせるべきだった
She should have fallen on her stance

自分のスタンスに行き当たるべきだった
She should have had another chance

彼女にもう一度チャンスがあればよかった

[Chorus]
She should have been a son
She should have been a son
She should have been a son
She should have been a son

[Bass Solo]

[Chorus]
She should have been a son
She should have been a son
She should have been a son
She should have been a son

[Verse 1]
She should have stayed away from friends
She should have had more time to spend
She should have died when she was born
She should have worn the crown of thorns

[Chorus]
She should have been a son
She should have been a son
She should have been a son
She should have been a son