Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(143)Oasis- Live Forever

Oh yeah

Maybe I don't really wanna know

多分、俺はあまり知りたくないんだ
How your garden grows

君の庭がどう育ってるかなんて
'Cause I just wanna fly

なぜなら俺は飛びたいだけだから
Lately, did you ever feel the pain

最近、痛みを感じたかい
In the morning rain

朝の雨の中で
As it soaks you to the bone?

びしょ濡れになった時に

 

 

Maybe I just wanna fly

多分、俺は飛びたいだけなんだ
Wanna live, I don't wanna die

生きたい 死にたくない
Maybe I just wanna breathe

多分、呼吸したいだけなんだ
Maybe I just don't believe

多分、俺は全く信じちゃいない
Maybe you're the same as me

多分、君も俺と同じさ
We see things they'll never see

俺らは皆が決して目にすることのないものが見える
You and I are gonna live forever

君と俺は永遠に生き続ける

 

 

I said maybe I don't really wanna know

言ったんだ 俺は多分知りたくないって
How your garden grows

君の庭がどんなに育ってるかなんて
'Cause I just wanna fly

なぜなら俺はただ飛びたいだけだから
Lately, did you ever feel the pain

最近、痛みを感じることがあったかい
In the morning rain

朝の雨の中で
As it soaks you to the bone?

びしょ濡れになった時に

 

 

Maybe I will never be

多分俺はなれないだろう
All the things that I wanna be

なりたい物全てには
Now is not the time to cry

今は泣くときじゃない
Now's the time to find out why 

今こそ理由を明らかにする時さ
I think you're the same as me

君も俺と同じだと思う
We see things they'll never see

俺らは皆が決して目にすることのないものを見る
You and I are gonna live forever

君と俺は永遠に生き続けるだろう

 

 

Maybe I don't really wanna know

多分俺はあまり知りたくないんだ
How your garden grows

君の庭がどんなに育ってるなんて
'Cause I just wanna fly

なぜならただ飛びたいだけだから
Lately, did you ever feel the pain

最近、痛みを感じることがあったかい
In the morning rain

朝の雨の中で
As it soaks you to the bone?

びしょ濡れになった時に

 

Maybe I just wanna fly

多分飛びたいだけなんだ
Wanna live, I don't wanna die

生きたい 死にたくない
Maybe I just wanna breathe

多分呼吸したいだけなんだ
Maybe I just don't believe

多分全く信じちゃいないんだ
Maybe you're the same as me

多分君も俺と同じさ
We see things they'll never see

俺らは皆が決して目にすることのないものを見る
You and I are gonna live forever
君と俺は永遠に生き続ける
Gonna live forever

永遠に生き続ける
Gonna live forever

永遠に生き続ける
We're gonna live forever

俺らは永遠に生き続ける
Gonna live forever

永遠に生き続ける
Gonna live forever

永遠に生き続ける
Gonna live forever

永遠に生き続ける