Kの20世紀洋楽和訳(483)Fang- The Money Will Roll Right In

[Verse 1]
I'm going to Hollywood

俺はハリウッドに行く
They'll see that I'm so good

みんな俺の才能を目にするだろう
I won't care how I feel

自分の気持ちは気にせずに
And I'll get to fuck Brooke Shields

ブルック・シールズとファックするんだ

[Chorus]
And I'll just sit and grin

そして俺はただ座ってニヤニヤする
The money will roll right in

金は転がり込んでくる

[Verse 2]
And I would give you some

そんで君に少しあげるよ
If you only woulda treated me nice

もし君が俺に優しくしてくれるならね

And you'll wish that you did

君はそうすればよかったと思うだろう
You'll feel pretty stupid

バカみたいに感じるだろう

[Chorus]
And I'll just sit and grin

そして俺はただ座ってニヤニヤする
The money will roll right in

金は転がり込んでくる

[Chorus]
And I'll just sit and grin

そして俺はただ座ってニヤニヤする
The money will roll right in

金は転がり込んでくる

[Verse 3]
It's fun to be a star

スターになるのは楽しいことだ
It's nice to have a car

車を持つのはいいよ
Yeah you'll have to admit

君は認めざるを得ない
That I'll be rich as shit

俺が超金持ちだってことをさ

[Chorus]
And I'll just sit and grin

そして俺はただ座ってニヤニヤする
The money will roll right in

金は転がり込んでくる

[Outro]
The money will roll right in

金は転がり込んでくる