Kの20世紀洋楽和訳(603)Nirvana- Mr. Moustache

[Verse 1]
Fill me in on your new vision

お前の新しいビジョンについて俺に詳しく教えてくれ


Wake me up with indecision

優柔不断の中で起こしてくれ


Help me trust your mighty wisdom

俺がお前の力強い知恵を信じるのを助けてくれ


Yes, I eat cow, I am not proud

そうさ 俺は牛を食う 誇りに思ってない

 

[Verse 2]
Show me how you question questions

どうやって質問を質問するのか見せてくれ


Lead the way to my temptations

俺の誘惑へ導いてくれ


Take my hand and give it cleaning

俺の手を取りそれを掃除してくれ


Yes, I eat cow, I am not proud

そうさ 俺は牛を食う 誇りに思ってない

 

[Pre-Chorus]
Easy in an easy chair

安楽椅子で気楽に

 

Poop as hard as rock

岩のようにかたいウンコ

 

I don't like you anyways

どうしてもお前が嫌いだ


Seal it in a box

それを箱に封印しろ

 

[Chorus]
I'm you

俺はお前だ


I'm you

俺はお前だ

 

[Verse 1]
Fill me in on your new vision
Wake me up with indecision
Help me trust your mighty wisdom
Yes, I eat cow, I am not proud

[Verse 2]
Show me how you question questions
Lead the way to my temptation
Take my hand and give it cleaning
Yes, I eat cow, I am not proud

[Pre-Chorus]
Easy in an easy chair
Poop as hard as rock
I don't like you anyways
Seal it in a box

[Chorus]
I'm you
I'm you
I'm you
I'm you, ah!