Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(78) The Beatles- I Want To Tell You

I want to tell you

君に伝えたい
My head is filled with things to say

僕の頭は君に言いたいことでいっぱいだ
When you're here

君がここにいる時
All those words, they seem to slip away

それらの言葉はどこかへ行ってしまうんだ

When I get near you

君のそばにいる時
The games begin to drag me down

ゲームは僕を弱らせ始める
It's alright

大丈夫
I'll make you maybe next time around

次回あたりに僕は君をものにする

But if I seem to act unkind

でももし僕が不親切に見えたら
It's only me, it's not my mind

それは僕なだけで僕の本心じゃない
That is confusing things

紛らわしいことだよ

I want to tell you

君に伝えたい
I feel hung up and I don't know why

情緒不安定でそれが何故だかわからない
I don't mind

心配はしないさ
I could wait forever, I've got time

永遠にでも待てるさ 時間はあるんだ

Sometimes I wish I knew you well

君のことをよく知っていたらって時々思うんだ
Then I could speak my mind and tell you

そしたら僕の本心を話して伝えられるだろう
Maybe you'd understand

多分君は理わかってくれるだろう

I want to tell you

君に伝えたい
I feel hung up and I don't know why

情緒不安定でそれが何故だかわからない
I don't mind

心配はしないさ
I could wait forever, I've got time
永遠にでも待てるさ 時間はある
I've got time

時間はある
I've got time

時間はある