Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(74) The Beatles-And Your Bird Can Sing

You tell me that you've got everything you want

君は欲しいもの全てを手に入れたと言う
And your bird can sing

そして君の鳥は歌える
But you don't get me

でも君は僕を手にしない
You don't get me

僕を手にしない

 

You say you've seen seven wonders

君は世界の七不思議を見たと言う
And your bird is green

そして君の鳥は緑だ
But you can't see me

でも君は僕が見えない
You can't see me

君は僕が見えない

When your prized possessions
Start to weigh you down
Look in my direction

僕の方を見てよ
I'll be 'round, I'll be 'round

僕がそばにいるよ 僕がそばにいるよ

When your bird is broken

君の鳥が怪我したら
Will it bring you down?

君はがっかりするかい?
You may be awoken

君は目を覚ますだろう
I'll be 'round, I'll be 'round

僕がそばにいるよ 僕がそばにいるよ

You tell me that you've heard every sound there is

君はそこにある全ての音を聞いたと言う
And your bird can swing

そして君の鳥は揺れることができる
But you can't hear me

でも君は僕の声が聞こえない
You can't hear me

君は僕の声が聞こえない