Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(77) AC/DC-Hells Bells

I'm a rolling thunder, a pouring rain

俺は轟く雷 降り注ぐ雨
I'm comin' on like a hurricane

俺はハリケーンみたいにやって来る
My lightning's flashing across the sky

俺の稲妻が空一面に光る
You're only young but you're gonna die
お前はまだ若いが死ぬだろう
I won't take no prisoners, won't spare no lives

俺は誰も捕虜にしない 誰も助けはしない
Nobody's putting up a fight

誰も抵抗していない
I got my bell, I'm gonna take you to hell

俺は鐘を手に入れた 俺はお前を地獄へ連れていく
I'm gonna get you, Satan get you
俺はお前を捕まえる 魔王はお前を捕まえる
Hell's bells

地獄の鐘
Yeah, hell's bells

ああ 地獄の鐘
You got me ringing hell's bells

お前は俺に地獄の鐘を鳴らさせる
My temperature's high, hell's bells

俺の体温は高い 地獄の鐘

I'll give you black sensations up and down your spine

お前の背筋を伝って黒の感覚を与えてやろう
If you're into evil you're a friend of mine

もしお前が悪の仲間入りをするならお前は俺の友になる
See the white light flashing as I split the night

俺が夜を割くとき白い光が光るのを見な
'Cause if good's on the left,

だってもし善が左側にあるなら
Then I'm stickin' to the right

俺は右側にい続けるからな

I won't take no prisoners, won't spare no lives

俺は捕虜を取らない 誰の命も救わない
Nobody's puttin' up a fight

誰も抵抗していない
I got my bell, I'm gonna take you to hell

俺は鐘を手に入れた 俺はお前を地獄へ連れて行く
I'm gonna get you, Satan get you
俺はお前を捕まえる 魔王はお前を捕まえる
Hell's bells

地獄の鐘
Yeah, hell's bells

ああ 地獄の鐘
You got me ringing hell's bells

お前は俺に鐘を鳴らさせる
My temperature's high, hell's bells

俺の体温は高い 地獄の鐘

Yeow

Hell's bells, Satan's comin' to you

地獄の鐘 魔王はお前の元へやって来る
Hell's bells, he's ringing them now

地獄の鐘 彼は今それらを鳴らしてる
Hell's bells, the temperature's high

地獄の鐘 温度は高い
Hell's bells, across the sky

地獄の鐘 空一面に
Hell's bells, they're takin' you down

地獄の鐘 それらはお前を連れて行く
Hell's bells, they're draggin' you around

地獄の鐘 それらはお前を引き摺り回す
Hell's bells, gonna split the night

地獄の鐘 それらは夜を裂く
Hell's bells, there's no way to fight, yeah
地獄の鐘 戦うなんてあり得ない
Ow, ow, ow, ow

Hell's bells

地獄の鐘