Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(278)Kraftwerk- The Robots

Я твой слуга

私はあなたのしもべです
Я твой работник

私はあなたの従業員です

We're charging our battery

私たちはバッテリーを充電しています
And now we're full of energy

そして今エネルギーは満タンです
We are the robots

私たちはロボットです
We are the robots
We are the robots
We are the robots

We're functioning automatic

私たちは自動で動きます
And we are dancing mechanic

そして私たちは踊る整備士です
We are the robots

私たちはロボットです
We are the robots
We are the robots
We are the robots

Я твой слуга

私はあなたのしもべです
Я твой работник

私はあなたの従業員です
Я твой слуга
Я твой работник

We are programmed just to do

私たちは、ただあなたが望むことを
Anything you want us to

実行するようにプログラムされています

We are the robots
We are the robots
We are the robots
We are the robots

We're functioning automatic
And we are dancing mechanic
We are the robots
We are the robots
We are the robots
We are the robots

Я твой слуга
Я твой работник
Я твой слуга
Я твой работник

We're functioning automatic
And we are dancing mechanic
We are the robots
We are the robots
We are the robots
We are the robots

We are programmed just to do
Anything you want us to
We are the robots
We are the robots
We are the robots
We are the robots

We are the robots
We are the robots
We are the robots
We are the robots

We are the robots
We are the robots
We are the robots
(We are the robots)