Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(50) Sex Pistols- Bodies

 

She was a girl from Birmingham

彼女はバーミンガム出身の女の子
She just had an abortion

彼女は中絶したばかり
She was a case of insanity

彼女は精神病だった
Her name was Pauline, she lived in a tree

彼女の名はポーリン 木に住んでた

She was a no-one who killed her baby

彼女は赤ん坊を殺したつまらないやつだった
She sent her letters from the country

彼女は田舎から手紙を送った
She was an animal

彼女は動物だった
She was a bloody disgrace

彼女はいまいましい恥晒しだった

Body, I'm not an animal

肉体 僕は動物じゃない
Body, I'm not an animal

肉体 僕は動物じゃない

Dragged on a table in a factory

工場のテーブルの上を引きずられ
Illegitimate place to be

違法な場所で

In a packet in a lavatory

トイレの小包の中で
Die little baby, screaming

死んだ 小さな赤ん坊 叫んでいる

Body, screaming fucking bloody mess

肉体 叫んでいる血まみれの汚物
Not an animal, it's an abortion

動物じゃない それは中絶さ

Body, I'm not an animal

肉体 僕は動物じゃない
Mummy, I'm not an abortion

ママ 僕は失敗じゃない

 

Throbbing squirm

鼓動してるくねくねするもの
Gurgling bloody mess

喉を鳴らす血まみれの汚物
I'm not a discharge

僕は分泌物じゃない
I'm not a loss in protein

僕はタンパク質の流出じゃない
I'm not a throbbing squirm

僕は鼓動するくねくねするものじゃない

Ah
Fuck this and fuck that

これとヤって あれとヤって
Fuck it all and fuck the fucking brat

全部とヤって クソガキとヤって
She don't want a baby who looks like that

彼女はあんな見た目の赤ん坊は欲しくない
I don't want a baby that looks like that

俺はあんな見た目の赤ん坊は欲しくない

Body, I'm not an animal

肉体 僕は動物じゃない
Body, an abortion

肉体 中絶

Body, I'm not an animal

肉体 僕は動物じゃない
Body, I'm not an animal

肉体 僕は動物じゃない
An animal

動物じゃない
I'm not an animal

僕は動物じゃない
I'm not an animal, an animal, an

僕は動物じゃない 
I'm not a body

僕は体じゃない
I'm not an animal, an animal

僕は動物じゃない 動物じゃない

I'm not an animal

僕は動物じゃない
Mummy

ママ
Ugh