Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(59) The Beatles- Don't Let Me Down

Don't let me down, don't let me down

僕を落ち込ませないで 落ち込ませないで
Don't let me down, don't let me down

僕を落ち込ませないで 落ち込ませないで

Nobody ever loved me like she does

彼女みたいに僕を愛した人はいない
Oh, she does, yeah, she does

( リピート)
And if somebody loved me like she do me

もし誰かが彼女みたいに僕を愛するなら
Oh, she do me, yes, she does

(リピート) 

Don't let me down, don't let me down

僕を落ち込ませないで 落ち込ませないで
Don't let me down, don't let me down

僕を落ち込ませないで 落ち込ませないで

I'm in love for the first time

僕は初めて恋に落ちた
Don't you know it's gonna last

その恋は続くって知らないのかい
It's a love that lasts forever

それは永遠に続く愛
It's a love that has no past

それは過去を持たぬ愛

Don't let me down, don't let me down

僕を落ち込ませないで 落ち込ませないで
Don't let me down, don't let me down

僕を落ち込ませないで 落ち込ませないで

And from the first time that she really done me

そして彼女が最初に僕に
Oh, she done me, she done me good

僕に 僕に 良くしてくれた時から
I guess nobody ever really done me

誰も僕にしてくれない
Oh, she done me, she done me good

ああ、彼女は僕にしてくれた 良くしてくれた

Don't let me down, don't let me down

僕を落ち込ませないで 落ち込ませないで
Don't let me down

落ち込ませないで