Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(104) The Beach Boys- God Only Knows

I may not always love you

いつでも君を愛しはしないかもしれないけど
But long as there are stars above you

でも君の頭上に星がある限り
You never need to doubt it

疑う必要なんてないよ
I'll make you so sure about it

それを君に確信させるよ
God only knows what I'd be without you

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る

If you should ever leave me

もしも君が万一いつか僕の元を去るなら
Though life would still go on, believe me

人生はそれでも続くだろうけど 信じてよ
The world could show nothing to me

世界は僕に何も見せることができないだろう
So what good would living do me?

生きることに何の意味があるだろう
God only knows what I'd be without you

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る

God only knows what I'd be without you

君がいないと僕がどうなるかは神のみぞ知る
If you should ever leave me

もし君が万一いつか僕の元を去るなら
Though life would still go on, believe me

人生はそれでも続くだろうけど 信じてよ
The world could show nothing to me

世界は僕に何も見せることができないだろう
So what good would living do me?

生きることに何の意味があるだろう
God only knows what I'd be without you

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る

God only knows what I'd be without you

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る
God only knows what I'd be without you

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る
God only knows what I'd be without you

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る
God only knows what I'd be without you (God only knows)

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る
God only knows what I'd be without you (what I'd be without you)

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る
God only knows what I'd be without you (God only knows)

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る
God only knows what I'd be without you (what I'd be without you)

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る
God only knows what I'd be without you (God only knows)

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る
God only knows what I'd be without you (what I'd be without you)

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る
God only knows what I'd be without you (God only knows)

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る
God only knows what I'd be without you (what I'd be without you)

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る
God only knows what I'd be without you

君がいないと僕はどうなるのかは神のみぞ知る