Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(259)B.B.King- The Thrill Is Gone

The thrill is gone

スリルは無くなった
The thrill is gone away

スリルは無くなった
The thrill is gone, baby

スリルは無くなったよ ベイビー
The thrill is gone away

スリルは無くなった
You know you done me wrong, baby

君が俺に間違ったことをしたんだ
You'll be sorry someday

いつか悪いと思うだろう

 

Thrill is gone

スリルは無くなった
The thrill is gone away from me

スリルは無くなった
Thrill is gone, baby

スリルは無くなった
The thrill is gone away from me

スリルは無くなった
Although, I'll still live on baby

俺は生き続けるけど
But so lonely I'll be

これからとても孤独さ

 

Thrill is gone

スリルは無くなった
Thrill is gone away for good

スリルは永久に無くなった
All the thrill is gone baby

スリルは無くなった ベイビー
It's gone away for good

永久に無くなった
Someday I know I'll be over it baby

俺はいつかそれを乗り越えるだろうね ベイビー
Just like I know, I know I should

そうあるべきだと知っているように

 

I'm free now, baby

俺は今自由だ ベイビー
I'm free from your spell

俺は君の呪文から自由だ
Oh, free, free, free now, baby

今は自由 自由 自由だ ベイビー
Baby, I'm free from your spell

ベイビー 俺は君の呪文から自由だ
Now that it's all over

今や全て終わったんだ
All that I can do is wish you well

俺に出来ることは君の幸運を祈ることだけさ