Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(146)Nirvana- About A Girl

I need an easy friend

気楽な友達が必要だ
I do, with an ear to lend

本当に必要だ 耳を貸してくれるような友が
I do think you fit this shoe

この靴は君に似合うと本当に思うよ
I do, but you have a clue

本当に思う でも君は手がかりを持っている

I'll take advantage while

俺は好機をうまく活かすさ
You hang me out to dry

君が俺を辛いままにさせておく間に
But I can't see you every night

でも俺は毎晩君に会えない
Free 

自由には

I'm standing in your line

君と並んで立っている
I do hope you have the time

君に時間があることを切に願うよ
I do pick a number too

俺は番号を選ぶさ
I do keep a date with you

デートの約束は絶対守るさ

I'll take advantage while

俺は好機を活かすさ
You hang me out to dry

君が俺に辛い思いをさせる間に
But I can't see you every night

でも俺は毎晩君に会えない
Free

自由には

I need an easy friend

気楽な友達が必要だ
I do, with an ear to lend

本当に必要だ 耳を貸してくれるような友が
I do think you fit this shoe

この靴は君に似合うと本当に思うよ
I do, but you have a clue

本当に思う でも君は手がかりを持っている

I'll take advantage while

俺は好機を活かすさ
You hang me out to dry

君が俺に辛い思いをさせる間に
But I can't see you every night

でも俺は毎晩君に会えない
No, I can't see you every night

俺は毎晩君に会えないんだ
Free

自由には

I do
I do
I do
I do